Ditta's life

Odakint veszettül zuhogott az eső. Ditta úgy lézengett, mintha az emberiség tojásból kikelt ivadéka lenne. Nyilvánvaló volt: A külseje és az élete kezdett olyan lenni, mint amilyennek mindig is álmodta.

Elérhetőségek:

msn:ditta666@windowslive.com mail:ditta666@index.hu youtube:VagdelDitta

pictures

Nyelvvizsga, Supra

2010.06.19. 11:46

szerző: Ditta Von Teese

 

Ebben a tanévben nekem 518 angol órám volt, ezek után nagyon remélem, hogy jól sikerült tegnap az angol nyelvvizsgám. Délelőtt volt az írásbeli és a hallás utáni szövegértés délután, vagyis hát nekem este fél nyolckor volt a szóbelim, ahol amúgy párosával kellett vizsgáznunk. 1 hónap múlva tudom, csak meg az eredményt addig lehet izgulni, hogy milyen lett. x)
 
 
Pirivel És Nicollal voltam csütörtökön, filmeket néztünk meg hát jah elvoltunk. xD Vannak is fent képek.
 
Tegnap az írásbeli és a szóbeli nyelvvizsga rész között kaptam egy zöld Supra cipőt. (L) Hát szerintem kurva jól néz ki, tettem is fel az albumba képeket róla, de azért ide is feldobok egyet.
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dittavonteese.blog.hu/api/trackback/id/tr792093339

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása