Ditta's life

Odakint veszettül zuhogott az eső. Ditta úgy lézengett, mintha az emberiség tojásból kikelt ivadéka lenne. Nyilvánvaló volt: A külseje és az élete kezdett olyan lenni, mint amilyennek mindig is álmodta.

Elérhetőségek:

msn:ditta666@windowslive.com mail:ditta666@index.hu youtube:VagdelDitta

pictures

Összegzés

2010.10.04. 18:31

szerző: Ditta Von Teese

 Csütörtökön (szeptember 30.) vettem magamnak egy két dolgot, kabátot, sapkát, trikót, Lollee derékmelegítőt xD, övet, 2 db lábfej nélküli harisnyát. Ezek ilyen szülinapi ajándékok végül is.

 
Pénteken (október 1.) voltunk a sulival Horányban. Mint tavaly, most is hajóval mentünk. Reggel 7:50-kor találkoztunk a Vigadó téri hajóállomáson, ahova engem Apu vitt el motorral. x) Kb másfél órás út után érkeztünk meg, mi gyrost készítettünk az osztállyal, ami egyébként szerintem nagyon jól sikerült, meg úgy az egész nap is jó volt, csak kár, hogy Piri nem tudott eljönni.
 
Szombaton (október 2.) elmentünk néhányan ( Piri, Nicol, Anna, Kinga, Dóri) biliárdozni, a sugárba. Képek sajnos nincsenek, max talán egy – kettő de, azokat még nem kaptam meg. Piri meg Én Annánál aludtunk, Pirinek csinált Anna egy tetoválást a lábfejére, egy Aum jelet. Készült róla videó is, ami megnézhető a következő címen: https://www.youtube.com/watch?v=GMTgv3S_etg
 
 
Elkészült a második IKEA FAMILY kártyám is, ami azért kellett, hogy ha ketten megyünk el kávézni, akkor, se legyen az, hogy ott baszakodni kell a kártyákkal. xD
 
Nagymamám kidobálta a régi gyógyszereket és Én meg gondoltam hasznosítom őket

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dittavonteese.blog.hu/api/trackback/id/tr152344673

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása