Ditta's life

Odakint veszettül zuhogott az eső. Ditta úgy lézengett, mintha az emberiség tojásból kikelt ivadéka lenne. Nyilvánvaló volt: A külseje és az élete kezdett olyan lenni, mint amilyennek mindig is álmodta.

Elérhetőségek:

msn:ditta666@windowslive.com mail:ditta666@index.hu youtube:VagdelDitta

pictures

 

 

Kéthete szombaton találkoztam egyik barátnőmmel Nikkoval, természetesen kint Örsön. Másfél órát elvoltunk, jól éreztük magunkat, aztán Nikko monda, hogy neki kell egy szál cigi. Mondom, jól van akkor mennyünk a HÉV végállomás elé, hátha add majd valaki. Persze nem volt szerencsénk, főleg azért mert kb. senki nem cigizett éppen. Akinél meg mégis volt cigaretta ahhoz Nikko valamiért nem akart oda menni, általában a túl öreg, lenéző, seggfej jelzőket találta ki kifogásnak. Ilyenkor jött a szokásos neked jobban megy, kérj te duma. Mondom, jól van akkor majd én, mert nem akarok egész nap itt állni. Nézelődtem, megláttam a villamos megállóban egy páwa pasit, néztem egy darabig, láttam, ahogy oda megy, egy pasashoz mond neki valamit mire a pasas megrázza a fejét. Nah mondom, barátnőmnek nézd ott egy páwa neki is cigi kéne. De amikor kicsit jobban megnéztem a pasit láttam, hogy van cigi a kezében, mire felkiáltottam, hogy van cigije csak gyújtója nincsen. Oda is mentünk hozzá gyorsan Nikko megkapta a szál cigijét, a pasi meg rágyújthatott.
 
Csak azért írtam le ezt a történetet, mert egy barátság is megszakadhat egyik napról a másikra. Másnak pipázni mentem volna Nikkoval, kettőre volt megbeszélve a tali, kettő 15-re értem oda, sehol senki. Mivel elvileg Lilla és Endi is jött volna velünk, ezért hát felhívtam Lillát, hogy mégis hol vannak. Lilla álmos hangon közli velem, hogy nálunk a 17. kerben. Mondom nem úgy volt, hogy ma pipázunk? Háttérben hangom Nikko hangját, hogy de hát nem 2-re volt megbeszélve? Mondom igen kettőre volt, de most van 2:15. Oké akkor felöltözünk és indulunk, 30 perc és ott vagyunk hangzott a válasz. Mivel Endivel már rég találkoztam, rávettem magam hogy várjak még 30 percet. 20 perc múlva felhívtam őket, hogy hol vannak éppen, Endi mondta, hogy Ő nem tud menni mivel hát kb most mondta neki Nikko, hogy Ő is meg van hívva, Nikko jön, de még előtte felhívja az anyját. Mondom, ne jöjjön akkor, mert én haza megyek, kinyomtam a telot, majd haza indultam.
 
A történet igaz, de a barátság nem volt az, persze elaludt megesik mindenkivel, azóta sem hívott fel, nem kért bocsánatot. Hát akkor ennyi volt, szívesen felpofoznám, remélem erre lesz még lehetőségem.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dittavonteese.blog.hu/api/trackback/id/tr892118620

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása