Ditta's life

Odakint veszettül zuhogott az eső. Ditta úgy lézengett, mintha az emberiség tojásból kikelt ivadéka lenne. Nyilvánvaló volt: A külseje és az élete kezdett olyan lenni, mint amilyennek mindig is álmodta.

Elérhetőségek:

msn:ditta666@windowslive.com mail:ditta666@index.hu youtube:VagdelDitta

pictures

 OMG, már több mint egy hónapja nem írtam semmit.. Oo

Azóta már a suli is elkezdődött, ami egész jól megy eddig. xD Persze azok nem mentek el az osztályból, akiknek örültem volna… Szal most is nézhetem minden nap őket.. Bár jelenleg csak egy személy irritál kurvára de, hát van ilyen. : D
Pénteken megyünk Horányba, tavaly tök jó volt, remélem most is hasonló lesz vagy még jobb! x)
 
 
 

IKEA meg végre kiküldte az IKEA FAMILY kártyámat, a
mi annyiból jó, hogy kávézgathatok ott végre a többiekkel és nem kell mindig mástól elkéregetnem a kártyáját. (Y)
 
 
 
Készítettem magamnak egy karkötőt, hát szerintem jó lett. : D Bár az a kapszula az elég könnyen törik, mert, hogy az tényleg egy igazi gyógyszeres kapszula.
 
 
Most jelenleg ennyi dolog jutott csak eszembe. Még talán annyi, hogy két nap múlva, szeptember 29.-én 13:05 –kor leszek 16 éves. x) És szombaton este elmegyünk biliárdozni, hogy ezt megünnepeljük. xD

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dittavonteese.blog.hu/api/trackback/id/tr1002327750

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása