Ditta's life

Odakint veszettül zuhogott az eső. Ditta úgy lézengett, mintha az emberiség tojásból kikelt ivadéka lenne. Nyilvánvaló volt: A külseje és az élete kezdett olyan lenni, mint amilyennek mindig is álmodta.

Elérhetőségek:

msn:ditta666@windowslive.com mail:ditta666@index.hu youtube:VagdelDitta

pictures

Friday is my day...

2010.10.15. 20:31

szerző: Ditta Von Teese

Piri nem jött ma suliba, pedig gondoltam bocsánatot kérek. A tegnapi bejegyzést nem törlöm, így gondoltam, ezen nem változtat semmi. Szal a bocsánatkérés hétfőre tolódott..

 
Délután elmentem Dórival a Viva stúdiója elé, még hozzá azért mert az AFC –nek ma volt a klippremierje és hát igen ezért mentünk. xD A félreértések elkerülése miatt, Én nem hallgatok AFC-t, hallgattam még kb. úgy 2 éve, azóta már nem és nem is fogok valszeg. : D 2-től fél 6-ig ott álltunk, kissé hideg volt, mert oda még a nap sem sütött de, azért nem volt szar. xD Fekának kurva jó volt a haja, szőke és fel volt állítva tarajba. Vittem neki fánkot, ha már úgy is csináltam. xD x)
 
 
Úgy volt, hogy holnap átjön hozzám Dóra, egy régi osztálytársam mert, hogy mostanában találkozgattunk, vagyis eddig csak kétszer de, tök jó fej még mindig és megbeszéltük, hogy akkor átjön hozzám pipázni, meg beszélgetni. De sajnos nem engedik el a szülei a rossz jegyei miatt. :S Szóval nem tudom mi lesz a hétvégi programom, elvben kapok egy csizmát. : D Bár ez nem valami nagy program..

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dittavonteese.blog.hu/api/trackback/id/tr702374803

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása