Ditta's life

Odakint veszettül zuhogott az eső. Ditta úgy lézengett, mintha az emberiség tojásból kikelt ivadéka lenne. Nyilvánvaló volt: A külseje és az élete kezdett olyan lenni, mint amilyennek mindig is álmodta.

Elérhetőségek:

msn:ditta666@windowslive.com mail:ditta666@index.hu youtube:VagdelDitta

pictures

UGG

2010.11.21. 09:14

szerző: Ditta Von Teese

Az UGG csizma

 
Már egy ideje nagyon sokan hordják ezt a bumszli csizma fajtát. Eredetit mondjuk én még senkin nem láttam, mert, hogy ez az UGG egy márka nem pedig egy cipöfajta.
 
Tegnap gondoltam én is beszerzek egyet, persze hamisítottat.
: D Voltam Humanicban, meg Renoban hát ilyen 7 ezertöl felfelé voltak az áraik. Annyit meg minek adjak ki érte, ha már így is úgy is csak hamisított a cipö, szal elmentem az Ázsia Centerbe, ahol amúgy sokkal nagyobb volt a választék ezekböl a csizmákból, mint az összes többi cipö boltban és Én szereztem is magamnak egyet fekete vagy hát ilyen nagyon sötét barna színben, 3000 Ft volt, de volt ott már 2000 Ft-ért is. Ennek a csizmának az eredeti ára amúgy kb. 25000 Ft. xD
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dittavonteese.blog.hu/api/trackback/id/tr32462469

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása